RegioBank is vandaag weer verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland. Voor de derde keer! Ook in 2019 en 2017 beloonden klanten ons met deze prijs.
Het belang van persoonlijk contact
Ronald Beute, Manager Merk, Marketing en Communicatie van RegioBank: 'Ik vind het echt ontzettend mooi dat RegioBank deze prijs voor de derde keer gewonnen heeft. Daarvoor dank aan alle Zelfstandige Adviseurs. Elke dag staan deze weer klaar voor hun klanten. Juist nu, nu persoonlijk contact belangrijker is dan ooit. Ook al kan dat niet altijd fysiek. Heel fijn om te zien dat onze klanten dat zo waarderen. Dat is natuurlijk waar we het allemaal voor doen.’
Uitreiking prijs in Silvolde
Paul Klomberg, ‘Wij zijn erg trots dat wij namens de RegioBank hier in Silvolde de prijs in ontvangst mogen nemen’. ‘Een prijs die wij samen met ons hoofdkantoor in Utrecht en de 500 collega's in Nederland hebben gewonnen maar belangrijker nog,een prijs die we dankzij de stem van onze klanten hebben gekregen’. ‘Zij vinden het heel fijn dat we in de buurt zitten. En dat we ze vriendelijk begroeten, met hun naam of voornaam. Want wij kennen onze klanten echt.’
Bekijk hieronder de uitreiking en het interview met Paul Klomberg